CIG 1.1

Alegeți din meniu:

[Această pagină folosește 100% electroni reciclabili.]

Așteptări, speranțe, temeri

Așteptări

  • Învățarea noțiunilor de bază ale managementului.
  • Interacționarea și înțelegerea între colegi și studenți-profesor.
  • Să mai auzim din când în când și păreri pro și contra de la colegi, care să fie acceptate.
  • Mă aștept la o atmosferă comodă, fără tensiune.
  • Aștept o interacționare profesor-student foarte eficientă și plăcută.
  • Mă aștept să vin cu drag la aceste cursuri și seminarii ❤ .
  • Să îmi însușesc un bagaj solid de cunoștințe în domeniu.
  • Mă aștept să învăț lucruri noi și interesante.
  • Mă aștept ca profu’ să zâmbească.
  • Mă aștept ca profesorul să mă facă să înțeleg materia și să mă facă să îmi placă.
  • Mă aștept să nu mă plictisesc la cursurile și seminarele acestei discipline.
  • Una dintre principalele așteptări de la această disciplină este aceea de a mă forma și a mă dezvolta pentru viitorul ales.
  • Mă aștept ca această disciplină să mă determine și mai mult să fiu sigură că am luat decizia corectă în viață și că sunt împăcată cu ea.
  • Mă aștept să înțeleg această disciplină și să obțin note decente.
  • Totodată, mă aștept ca managementul să îmi fie util nu numai în viitoarea carieră, ci și în viața de zi cu zi.
  • Să nu apară favorizări pe parcurs.
  • Să aibă toți doritorii ocazia de a-și spune părerea.
  • Să se pună accentul pe lucrul în echipă.
  • Să existe înțelegere din partea dumneavoastră în cazul în care o să întârziem din cauza traficului sau a altor evenimente cauzate fără voia noastră (se rupe tocul de la botine și trebuie să ne întoarcem acasă pentru a le schimba).
  • Să învăț multe lucruri noi, legate de această materie.
  • Să socializez.
  • Să învăț să aplic teoria managerială în practică, în viața de zi cu zi.
  • Aș vrea să învățăm cât mai multe la această disciplină, care să ne ajute mult în cariera noastră.
  • Să învăț management.
  • Să mă dezvolt personal.
  • Să acumulez cât mai multe informații, care să mă ajute în meseria de contabil, cea pe care doresc să o urmez după terminarea facultății.
  • Am așteptarea să învăț să mă deschid în fața unui grup mare de oameni, să îmi pot exprima gândurile, dar și cunoștințele. Mai ales, să pot comunica în domeniul afacerilor, în special cu oamenii.
  • Mă aștept ca teoria acestei discipline să fie logică și ușor de reținut.
  • Mă aștept la teme suplimentare, mai ales pentru probleme sau pentru partea practică, pentru a exersa mai mult.
  • Mă aștept ca teoria și cuantumul de informație să fie pricepute cu ușurință.
  • Să descopăr care sunt avantajele și dezavantajele unui manager.
  • Să știu cum să mă comport corect cu angajații.
  • Ce atribuții are un manager.
  • Cum să motivezi angajații, dar și cum se menține motivat un manager.
  • Să culeg cât mai multe informații care îmi vor fi de folos pentru a deveni un expert contabil.
  • Așteptările mele de la această disciplină sunt destul de vaste, deoarece la cele 2 seminare și la cursul de management am descoperit o atmosferă plăcută și interactivă, ceea ce mă bucură foarte mult și mă aștept la cât mai multe activități care au scopul de a mă dezvolta personal în relația cu oamenii din jurul meu.
  • Bineînțeles, mă aștept să învăț să zâmbesc mai mult 🙂 cu această ocazie.
  • Respect reciproc; înțelegere din partea profesorului în cazuri excepționale.
  • Bunăvoința profesorului de a explica de mai multe ori în cazul neînțelegerii unor noțiuni.
  • Mă aștept să fie predată într-un mod cât mai elocvent știința managerială, astfel încât, împreună cu interesul meu pentru această disciplină,
    să dobândesc cât mai multe cunoștințe care să mă ajute pe viitor și să pot controla și înțelege o activitate umană, în toată complexitatea ei.
  • Mă aștept atât să devin mai eficient în viața personală, cât și să pot face o echipă de oameni să devină mai eficienți.
  • Mă aștept să pot identifica mai ușor erori de organizare și să cunosc mijloace adecvate pentru a remedia aceste erori.
  • Să înțeleg cât mai bine materia.
  • Aș vrea ca profesorul să explice astfel încât să înțeleg, iar dacă nu, să explice de câte ori este nevoie.
  • Aș vrea ca această disciplină să mă facă să învăț cât mai multe.
  • Să muncim și în echipă.
  • Să fim răbdători unul cu celălalt.
  • Să ne explice profesorul termenii specifici ai acestei discipline,
    ca să înțeleagă și studenții care nu vin de la liceul economic.
  • Aștept ca prin această disciplină eu să îmi îmbogățesc cunoștințele și să fiu mai deschisă la minte.
  • Aștept ca între mine și colegi, precum și între mine și profesor,
    să existe o colaborare profitabilă pentru toate părțile.
  • Atunci când am ales conta am avut așteptări de la mine, deci, prin urmare, am mari așteptări de la mine și de la acest curs.
  • Să o luăm cu pași mărunți (explicare de termeni etc.).
  • Să avem exemple din viața de zi cu zi (sunt mai ușor de reținut).
  • Să fie o atmosferă plăcută, ca și până acum; precum și stilul dascălului să rămână neschimbat (cu siguranță ajută relația prof-elev) 🙂
  • De la acest seminar mă aștept să pun în practică teoria de la curs.
  • Mă aștept, de asemenea, ca atmosfera să fie mai relaxantă și mai puțin încordată decât la celelalte materii, deoarece sunt de părere că managementul presupune o comunicare și creativitate sporite.
  • Mă aștept să învăț cât mai multe lucruri din domeniul managementului și care să îmi fie folositoare pe viitor.
  • Nu știu absolut nimic despre ce o să studiez la această materie,
    dar mă aștept să învăț.
  • Mă aștept la niște ore relaxate, dar în niciun caz plictisitoare.
  • Să mă ajute în viitoarea mea carieră.
  • După primul curs și după primul seminar mă aștept ca și următoarele să fie tot la fel de plăcute.
  • Mă aștept ca atmosfera să fie la fel de prietenoasă în continuare.
  • Așteptările mele în ceea ce privește această oră sunt unele pozitive. Mă aștept ca totul să decurgă foarte bine, să fie o oră deschisă, în care toți studenții își pot exprima opinia fără nicio constrângere sau teamă.
  • Mă aștept să fie multă comunicare între elevi și profesori.
  • Teorie îmbinată cu explicații și exemple multiple.
  • Întrebări și răspunsuri.
  • Eu mă aștept să învăț foarte bine management, ca să știu cu ce se ocupă și să acumulez cunoștințe în acest domeniu, ca să-mi fie de folos în viitor.
  • Mă aștept să învăț ceva nou și surprinzător, care să mă marcheze.
  • În liceu nu am studiat această disciplină, drept urmare mi-ar plăcea să fie una care să mă surprindă.
  • Am pretenția ca această disciplină să mă ajute să înțeleg tot ceea ce e legat de management, să-mi pună practic bazele, să mă ajute să înțeleg de ce sunt aici.
  • Am pretenția ca profesorul să predea materia astfel încât să fie înțeleasă, în caz contrar, să existe posibilitatea adresării întrebărilor.
  • Să aflu cum să-mi organizez mai bine munca, timpul și relația cu clienții.
  • Să obțin informații clare despre cum se conduce o organizație și cum să fiu un lider bun.
  • Să înțeleg și să învăț foarte bine această disciplină.
  • Să iau note mari la examene.
  • Să învățăm lucruri care ne vor ajuta în viață, nu doar să știm niște lucruri doar ca să ne testăm memoria.
  • Profesorul să fie prietenos (așa cum deja este la această disciplină).
  • Să înțeleg ce presupune acest domeniu.
  • Să fie cât mai multe informații despre management.
  • Să știu să-mi organizez mai bine timpul.
  • Să învăț cât mai multe despre ierarhia în cadrul unei firme.
  • Să învăț să alcătuiesc corect o organigramă.
  • Opțional: să nu uităm să zâmbim.
  • Să avem respect reciproc.
  • Să existe o comunicare bună și eficientă.
  • Să trec de sesiune cu bine.
  • Să folosesc în viitor cunoștințele pe care le acumulez în facultate.
  • Să mă ajute informațiile primite, atât pe plan personal, cât și profesional.
  • Să înțeleg ceea ce mi se predă.
  • Să iau note cât mai bune.
  • Să știu când dăm parțialele și din ce să ne pregătim; și, la fel,
    și examenele, să știm ce materie avem de învățat.

Speranțe

  • Aprofundarea unor cunoștințe legate de management, detalii suplimentare.
  • Teoria pusă cât mai mult în formă practică.
  • Îmi doresc să învăț mai mult de la curs/seminar, iar în sesiune să fie doar o recapitulare amănunțită.
  • Sper ca orele (1h 1/2) să treacă destul de repede, fără a avea tentația să mă uit la ceas de nenumărate ori.
  • Sper la o notă bună în examen.
  • Sper să nu stăm tot timpul până la 7 fără 10 miercurea 😦
  • Să aflu lucruri noi, îmbinând utilul cu plăcutul.
  • Să interacționez cu restul grupei în cadrul proiectelor în echipă.
  • Mi-ar plăcea să nu învăț degeaba și să pot aplica în viață/viitor job/… ceea ce am învățat.
  • Mi-ar plăcea să nu vin stresată la curs/seminar, să fie mereu o atmosferă plăcută.
  • Mi-ar plăcea să fiu nevoită să îmi depășesc limitele, să ies din „zona mea de confort”.
  • Am speranța că prin această disciplină o să devin o persoană mai deschisă, mai comunicativă.
  • Sper să mă descurc în ceea ce este legat de management, deoarece sunt aici să învăț și să progresez.
  • Sper din tot sufletul să îmi placă la nebunie această disciplină și să excelez în ea.
  • De asemenea, sper să reușesc să mă descopăr mai mult pe mine și să leg relații cu ceilalți colegi, cât și cu profesorul.
  • Îmi doresc foarte mult să fie un an productiv, cu rezultate deosebite.
  • Echipele să fie alese la întâmplare, astfel încât să avem ocazia să colaborăm cu mai mulți colegi.
  • Mi-ar plăcea să fim un colectiv, să scăpăm de emoții și să ajungem să desfășurăm seminarele într-o manieră liniștită, lejeră și să ne comportăm de parcă ne-am cunoaște de mult timp.
  • Mi-ar plăcea ca toate orele de seminar să se desfășoare în cea mai bună ordine, să fie bine stabilite și planificate.
  • Mi-ar plăcea dacă am face mai multe activități interesante și relaxante și să ne înțelegem bine studenții cu profesorul.
  • Sper să îmi placă materia.
  • Sper să mă descurc la examen, dar și pe parcursul semestrului.
  • Sper ca profesorul să rămână la fel de deschis cu noi și să facă glume în continuare.
  • Mi-ar plăcea să-mi dezvolt sau să îmi creez această parte de manager și chiar să iau note bune.
  • Mi-aș dori să avem activități practice, ora să nu fie foarte restrânsă.
  • Mi-ar plăcea ca la această oră să interacționăm unii cu ceilalți.
  • Sper ca materia să o înțeleg pe parcursul semestrului, pentru a nu ajunge în situație de a „toci” înaintea sesiunii.
  • Sper ca profesorul să fie înțelegător și să ne aducă zâmbetul pe buze.
  • Mi-ar plăcea ca activitățile practice și colective să ne ajute într-o mare măsură în înțelegerea informațiilor.
  • Mi-ar plăcea ca atmosfera să se mențină la fel de relaxată (precum prima impresie).
  • Sper să înțeleg fiecare sarcină în parte și să nu dau greș la îndeplinirea ei.
  • Să devin mai organizată.
  • Să învăț să comunic mai eficient cu cei din jur.
  • Să lucrez în echipă.
  • Să vorbesc în fața mai multor persoane fără să mă panichez.
  • Să fie mai multe lucruri practice din care să învățăm, decât teoretice.
  • Sper să nu îmi fie greu să rețin noțiunile noi și acestea să fie definite în cât mai puține cuvinte.
  • Singurul lucru pe care îl sper este ca această disciplină mă va ajuta, îndemna, să fiu mai îndrăzneață și să îmi depășesc „frica” de vorbit în public, cu ajutorul activităților din timpul cursurilor.
  • Atmosfera de la cursuri și seminarii să fie una călduroasă, detașată, în așa fel încât studenții să participe din bunăvoință la acestea, și nu doar din obligație sau din constrângere.
  • Transpun în această rubrică tot ce am scris și la Așteptări.
  • Am speranța în legătură cu această disciplină, să fie cât mai aproape de viața reală a unei companii.
  • Mi-aș dori să aflu care sunt de regulă greșelile de organizare pe care le comit unele firme, să aflu cum pot recunoaște rapid aceste erori și cum le pot remedia (ținând cont de buget).
  • Mi-ar plăcea dacă profesorul ar lua materia ca pe o joacă, dar o joacă din care să învățăm lucruri noi, și să înțelegem materia respectivă.
  • Să înțeleg tot ceea ce zice profesorul.
  • Să am curaj la ore, să fiu activ.
  • Să am note bune, examene reușite.
  • Am speranța că prin acest curs îmi voi îmbunătăți capacitatea de a interacționa cu cei din jur, că voi trece de timiditate și îmi voi deschide un orizont al cunoașterii.
  • Sper ca managementul să fie o opțiune și pentru masterat sau poate pentru un alt curs pe care aș vrea să îl fac independent de specializarea mea.
  • Sper să nu am dificultăți în învățare la curs sau la seminar.
  • Sper ca colegii mei să fie deschiși și la opiniile și părerile mele.
  • Să înțeleg logic, în așa fel încât să nu trebuiască să tocesc.
  • Să pot asimila ceea ce se vorbește/predă la curs.
  • Să pot apuc să iau notițe (învăț vizual, nu auditiv).
  • Sper să învățăm lucruri interesante și să vin cu drag la aceste cursuri și seminarii.
  • Sper să reușesc să înțeleg tot ceea ce se predă.
  • Sper să nu fie atât de greu pe cât îmi imaginez.
  • Aș dori să îmi placă această materie.
  • Sper să obțin rezultate foarte bune.
  • Sper să învăț lucruri pe care le înțeleg.
  • Sper ca prin acest seminar să-mi depășesc această temere, de a vorbi în public.
  • Sper să mă descurc la curs și la seminarii, pentru că managementul este ceva nou pentru mine.
  • Sper ca totul să fie așa cum îmi imaginez, fără vreun conflict sau neînțelegere.
  • Mi-ar plăcea dacă profesorul ar fi atât de prietenos și în timpul predării, precum a fost la prezentarea materiei.
  • Mi-ar plăcea ca colegii să fie uniți și să nu se sfideze unul pe altul, nu doar pe mine.
  • Mi-ar plăcea să se discute despre examene și cum vor arăta ele, pentru evitarea unui șoc în prima sesiune.
  • Eu sper să facem practică la o societate comercială în domeniul de management, să aflăm date suplimentare referitoare la firma respectivă.
  • Eu sper să ieșim cu toții după ce facem practică la mai multe firme,
    să discutăm cum este managementul în firme și să învățăm ceva nou din asta.
  • Am avea o bună înțelegere și comunicare.
  • Sper să facem lucruri interactive.
  • Mi-ar plăcea să discutăm pe diverse teme, poate ar fi o idee bună ca în fiecare seminar un/o coleg(ă) să propună o temă.
  • Ar exista comunicare și colaborare între dascăl și elev.
  • Ar fi teme colective, răspunsuri, întrebări orale.
  • Notele ar fi date pe merit, în funcție de cunoștințele fiecăruia.
  • Sper să reușesc să ajung la fiecare curs și seminar, pentru a putea înțelege mai ușor disciplina și a putea lucra în echipă cu colegii.
  • Sper să reușesc să pun în practică ceea ce mă va învăța această disciplină.
  • Mi-ar plăcea dacă [disciplina aceasta] ar fi foarte ușoară.
  • Orele ar trece foarte repede și ușor.
  • Mi-ar plăcea ca toți profesorii să fie mai prietenoși și să nu ne sperie, încât să nu mai vrem școală.
  • Mi-ar plăcea să facem și lucruri practice.
  • Mi-ar plăcea să reușesc să tec peste teama de a vorbi în public.
  • Sper ca toate cursurile și seminarele la această disciplină să fie foarte interactive, ca și până acum.
  • Mi-ar plăcea să desfășurăm multe proiecte de echipă și să aplicăm practic cele învățate.
  • Să facem multe activități care implică managementul și să avem multe dezbateri pe diferite teme din această disciplină.
  • Sper să-mi placă managementul.
  • Să fie un curs/seminar plăcut.
  • Să ne înțelegem bine.
  • Să dezvolt o pasiune pentru această materie.
  • Să mă cunosc mai bine.
  • Să scap de emoții atunci când vorbesc în fața oamenilor.
  • Sper să îmi placă această materie și să mă descurc la examene.
  • Sper să înțeleg și să nu mă plictisesc la cursuri.

Temeri

  • Neînțelegerea anumitor noțiuni noi.
  • Îmi este teamă că nu voi reuși să termin de învățat toată materia de la curs pentru sesiune.
  • În general, nu îmi plac testele tip grilă.
  • Probabil nu voi reuși să mă pregătesc suficient pentru această materie.
  • Mi-e teamă de examene.
  • Mi-e teamă să greșesc.
  • Mi-e teamă că nu-mi va plăcea ce fac.
  • Temerea mea este de a eșua și de acel sentiment că nu mă descurc și nu pot să țin pasul.
  • Nu doresc sub nicio formă să fiu paralelă cu managementul, deoarece mie îmi plac mult lucrurile la care mă pricep foarte bine, cele la care depun un efort minim. Nu vreau să vin la oră cu teamă sau plictiseală.
  • Testele-grilă de 10 minute (în cazul în care au mai multe variante de răspuns).
  • Prezentările în fața colegilor.
  • Nevoia de imaginație, creativitate, abilități pe care nu le dețin.
  • Mi-e frică să nu creez o impresie proastă despre mine.
  • Mi-e frică să nu iau o notă mică în sesiunea de examene.
  • Mi-e frică să răspund la unele întrebări, deoarece mă gândesc că s-ar putea să fie greșit răspunsul meu.
  • Mi-e teamă de sesiune.
  • Să nu fie pe placul meu materia.
  • Mi-e frică să nu fiu judecată pentru timiditatea mea sau pentru unele răspunsuri, pe care le-aș putea da în timpul seminarului.
  • Mă tem că nu voi face față „cantității” mari de informații pe care trebuie să le acumulăm până la sesiune.
  • Mă tem să nu spun ceva greșit.
  • Mă tem de sesiuni.
  • Mă tem că nu voi înțelege ceea ce avem temă sau de pregătit pentru acasă, astfel riscând să ajung să ratez ceva ce îmi va putea afecta cunoștințele și rezultatele.
  • Mi-e frică de faptul că informația este mult mai multă (decât în liceu) și că nu voi face față la aceste cantități.
  • Îmi e frică de faptul că nu voi răspunde de multe ori la întrebările la care știu răspunsul corect, din cauza faptului că sunt prea timidă.
  • Să nu fie prea multă teorie de reținut.
  • Îmi este teamă de examene, pentru că mă simt presată de timp și uneori mă blochez.
  • Nu pot să spun că am o temere sesizabilă momentan. Vreau să cred că am pășit în anii studenției cu forțe proaspete și dispusă să învăț lucruri noi și utile, atât în dezvoltarea personală, cât și în cea profesională.
  • De a nu lua examenul.
  • De a nu fi capabilă să însușesc toate informațiile necesare.
  • Mi-e teamă ca profesorul să nu fie rău și să strige la noi când nu știm ceva.
  • Mi-e frică să nu iau note proaste.
  • Mi-e teamă că poate nu voi înțelege materia.
  • Să vorbesc în fața grupului!
  • Examenul.
  • Sunt o persoană timidă, care își exprimă cu greu gândurile, chiar dacă acestea nu sunt neapărat personale.
  • Mi-e frică să nu dezamăgesc.
  • Mi-e teamă că nu o să fiu și nu o să mă suprapun cu nevoile și așteptările celorlalți de la mine [din grupă].
  • O să fie mult de tocit.
  • Nu vor fi multe aplicații.
  • Nu rețin (tot) ceea ce aud, mă ajută să am un suport când învăț (cât mai bine structurat).
  • În cazul temerilor, sper doar că nu o să avem mult de muncă pentru acasă și sper ca notele să nu fie mici.
  • Îmi e teamă că poate nu o să reușesc să obțin o notă cât mai mare după cum e specificat în structură.
  • Mă tem că nu voi înțelege sau că va fi prea greu pentru mine.
  • Sunt o persoană timidă și mi-e foarte greu să vorbesc în public,
    și mi-e frică puțin de acest lucru.
  • Mi-e frică pentru că nu sunt foarte bună la exprimarea opiniilor.
  • Nu pot spune că am o teamă în ceea ce privește acest seminar, poate doar în privința examenelor și evaluărilor. Totuși, cred că nu va exista această problemă.
  • Am temerea că o să fie teorie multă și examene grele. Ceea ce mi-aș dori ar fi să existe diferențe mari între predare și examene, adică examenul să fie diferit față de ceea ce ne-a fost predat.
  • Mă tem să nu încurc detalii sau cuvinte din acest domeniu și să nu se înțeleagă greșit informația transmisă.
  • Teama de a greși, chiar dacă acest lucru este firesc, și cred că fiecare dintre noi are cel puțin o temere.
  • Nu îmi e teamă de nimic, deoarece consider că din fiecare greșeală sau înțelegere învățăm ceva.
  • De notarea examenelor la început îmi e puțin teamă.
  • Mi-e teamă că jobul, copiii sau alte proleme, nu-mi vor permite să mă prezint la clasă de fiecare dată.
  • Mi-e teamă că nu voi avea timp să învăț suficient pentru examen.
  • Să nu fiu capabilă să învăț/rețin din manual, pentru examen.
  • Cea mai mare temere a mea constă în faptul că nu o să înțeleg cursurile și nu o să iau examenele.
  • Îmi este frică să nu fac ceva greșit sau să zic ceva greșit și să supăr profesorul, de aceea de cele mai multe ori tac.
  • Teama de a vorbi în public.
  • Mă tem uneori să nu pocesc un cuvânt în fața publicului.
  • Mă tem să nu dezamăgesc pe nimeni, și cel mai important pe mine însumi, pentru că știu că pot, dar uneori mai am și zile mai „proaste”.
  • Vorbit în public.
  • Neînțeles materia.
  • Crispare.
  • Să nu fi ales drumul greșit.
  • Îmi e teamă că nu folosesc ceea ce în învăț, în viață/carieră.
  • Să nu știu la examene.
  • Să nu înțeleg.
  • Să nu zic ceva prost.
  • Nu mi-ar plăcea ca la examene să ni se dea din ceea ce noi nu am știut că o să primim, adică și altceva din ce ne-ați zis să ne pregătim, nu-mi place să fiu luată prin surprindere.

spre meniu meniu

“Desen 1”

spre meniu meniu

Feedback

spre meniu meniu

Anunțuri